сегмент
2. Dunlop SP Sport MAXX RT2 премія
У цьому порівнянні обидві шини виготовлені брендом з США . Dunlop це бренд, який належить до групи GoodYear . Загалом, шини Dunlop літо мають дещо кращий рейтинг ( 72 %), ніж GoodYear ( 69 %). В даному конкретному випадку Dunlop SP Sport MAXX RT2 має кращий рейтинг 76 % у порівнянні з 46 % у GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 . Перший тест шини GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 був проведений в 2019 , порівняно з 2016 , коли вперше тестувалася Dunlop SP Sport MAXX RT2 . Важливим для цього порівняння є також тест Autozeitung 2021 225/40 R18 , де тестувалися як Eagle F1 Asymmetric 5 , так і SP Sport MAXX RT2 . Більше взаємних тестів дивіться нижче. Коли справа доходить до порівняння, етикетки ЄС також можуть бути цікавими - 74 % від GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 розмірів має A рейтинг зчеплення з мокрою поверхнею. Більшість ( 93 %) з Dunlop SP Sport MAXX RT2 також мають A вологі рейтинги. ми також знаємо, де виготовляється Eagle F1 Asymmetric 5 - Словенія/Німеччина .
# | GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5
| Dunlop SP Sport MAXX RT2
| додати до порівняння |
---|---|---|---|
![]() | ![]() | ||
розміри | R17 - R22 | R17 - R21 | |
ціна | |||
видалити | вилучити з порівняння | вилучити з порівняння |
2. Dunlop SP Sport MAXX RT2 премія
1. GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 зразковий2. Dunlop SP Sport MAXX RT2 настійно рекомендується
2. Dunlop SP Sport MAXX RT2 все ще рекомендується
Назва | всього очок | мокрий | сухий | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
кращі значення в тестуванні | 92 | 93 | 93 | ||||
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 Рейтинг: переможець тестування | 92 | 93 | 92 | ||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 | 80 | 78 | 83 | ||||
Показати інформацію про тестування |
Назва | мокрий | сухий | експлуатаційні витрати | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
кращі значення в тестуванні | 1 | 1- | 1 | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Рейтинг: зразковий | 1- | 2+ | 1 | ||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 Рейтинг: задовільно | 2- | 2 | 2 | ||||
Показати інформацію про тестування |
Назва | Гальмівний шлях на сухій дорозі | Гальмівний шлях на мокрій дорозі | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
кращі значення в тестуванні | 32,1 | 28,7 | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 33,2 | 30,8 | |||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 | 34,3 | 33 | |||||
Показати інформацію про тестування |
Назва | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Рейтинг: дуже добре | |||||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 Рейтинг: дуже добре | |||||||
Показати інформацію про тестування |
Назва | мокрий | сухий | експлуатаційні витрати | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
кращі значення в тестуванні | 1 | 1 | 1 | ||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 Рейтинг: зразковий | 1- | 2+ | 1 | ||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 Рейтинг: добре | 2- | 2+ | 2 | ||||
Показати інформацію про тестування |
Назва | Гальмівний шлях на сухій дорозі | Гальмівний шлях на мокрій дорозі | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
кращі значення в тестуванні | 34,2 | 28,7 | |||||
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 | 34,7 | 28,8 | |||||
Dunlop SP Sport MAXX RT2 | 35,4 | 31,4 | |||||
Показати інформацію про тестування |