225/40 R18 на 3 мм ширший за найвужчий розмір (4) та на 5 мм вужчий за найширший (6). профіль шини 40 означає, що висота боковини шини становить 40% від ширини шини (225мм), що в результаті дає висоту боковини 90мм. в 225/40 R18 є 2 можливі швидкісні індекси для Avon ZV7 - "W","Y" , які добре підходять для швидкостей до 270, 300 км/год. в 225/40 R18, ZV7 зазвичай конкурує з N blue HD Plus, яка є шиною від Nexen з рейтингом 0%, в порівнянні з 17% у Avon, що розглядається. останній тест у 225/40 R18 був проведений Tyre Reviews у 2021, де ZV7 отримав оцінку "" і зайняв 10-е місце. вона була протестована на сайті .
| магазин | продукт | запас | наявність | доставка | ціна | дія |
|---|
| магазин | продукт | запас | наявність | доставка | ціна | дія |
|---|
| магазин | продукт | запас | наявність | доставка | ціна | дія |
|---|
| магазин | продукт | запас | наявність | доставка | ціна | дія |
|---|
| магазин | продукт | запас | наявність | доставка | ціна | дія |
|---|
Відповідні тести на шини в аналогічній або подібному вимірі (225/40 R18)

| Назва | Гальмівний шлях на сухій дорозі | Гальмівний шлях на мокрій дорозі | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| кращі значення в тестуванні | 58.1 | 24.8 | |||||
| Avon ZV7 | 65.1 | 28 | |||||
| Показати інформацію про тестування | |||||||

| Назва |
|---|
| Avon ZV7 |

| Назва | Гальмівний шлях на сухій дорозі | Гальмівний шлях на мокрій дорозі | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| кращі значення в тестуванні | 34,2 | 28,7 | |||||
| Avon ZV7 | 35,3 | 35,1 | |||||
| Показати інформацію про тестування | |||||||

| Назва | мокрий | сухий | експлуатаційні витрати | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| кращі значення в тестуванні | 1- | 1- | 1 | ||||
| Avon ZV7 | 2- | 2- | 2 | ||||
| Показати інформацію про тестування | |||||||

| Назва | Гальмівний шлях на сухій дорозі | Гальмівний шлях на мокрій дорозі | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| кращі значення в тестуванні | 34,1 | 34,6 | |||||
| Avon ZV7 | 35,8 | 39,7 | |||||
| Показати інформацію про тестування | |||||||